🇳🇮 Norway:  Gratis frakt pĂ„ ordre over 3000 kr.

Priser under 3000 kr.:

  • Brev - 59 kr. 
  • Standard frakt - 149 kr. (2-5 dager)
  • Hjemlevering - 199 kr. (2-4 dager)
  • Bedriftpakke - 249 kr. (1-3 dager) (Gratis pĂ„ ordre over 5000kr)

 

 KOMMER DET SKATTER OG AVGIFTER I TILLEGG?

  • VĂ„re priser vises eks mva. og nĂ„r du kommer til kassen legges disse til (dersom du er Norsk kunde). Dette da Lash Look primĂŠrt selger til bedrifter, og da er det mer vesentlig Ă„ se prisene eks. mva. Det kommer INGEN toll ved siden av dersom du bor i Norge.

HVILKEN VALUTA HANDLER MAN I?

  • Lash Look AS / ByĆ«ti.no har sine rĂžtter i Norge og vi mĂ„ ta betalt i Norske kroner (NOK) 

HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

  • Ordre sendes samme dag om den blir bestilt fĂžr 11:30 (am) Hvor lang tid det tar med frakt avhenger av hvor du bor og om du har lagt inn riktig adresse og navn. Posten leverer og sender kun i ukedager. SĂ„ om det bestilles ila. en helg blir det sendt med posten fĂžrstkommende mandag.

NÅR MÅ PAKKEN HENTES PÅ POSTKONTOR?

  • Du har to ukers frist til Ă„ hente pakken din pĂ„ ditt nĂŠrmeste postkontor. GjĂžr du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg vil du bli fakturert med et gebyr pĂ„ 175,- for fraktkostnaden. Å hente i vĂ„rt faste utsalgssted er gratis og mĂ„ hentes innen 5 virkedager. Husk Ă„ ta med ordrebekreftelsen, enten pĂ„ papir eller elektronisk.
     

 

HVILKE BETALINGSMETODER TILBYR BYĆȘTI?

  • Kortbetaling (nets) : Dersom du velger NETS kan du trygt metale med kort.
  • Faktura BEDRIFT (nets): Dersom du sĂžrger for Ă„ skrive inn ditt bedrift navn og org.nummer kan du velge NETS og deretter blir du sendt videre til en side hvor du kan velge Afterpay 30 dager bedrift. Da sendes fakturaen til din e-post.
  • Faktura privat (nets): Velg NETS og dertter afterpay 14 dager. Detter er en lĂžsning som krever personnummer og du fĂ„r ikke spesifisert firmanavn pĂ„ faktura. Du kan fĂ„ firmanavn spesifisert pĂ„ ordrebekreftelse.
  • VIPPS (nets): Velg nets, og gĂ„ videre til betaling med vipps.
  • Klarna: 14 dager eller slutten av mnd. Dette er en lĂžsning som krever personnummer og du fĂ„r ikke spesifisert firmanavn pĂ„ faktura.

HVOR FINNER JEG FAKTURA ELLER KVITTERING I ETTERTID?

Om du trykker (HER) kan du laste ned kvitteringer for alle dine kjÞp hos Lash Look. Dersom du har valgt betaling med kort eller vipps er denne nok for ditt regnskap. Om du har valgt klarna eller afterpay mÄ du logge inn pÄ deres portaler og finne tilhÞrende faktura fra dem i tillegg. 

  • GĂ„ til Klarna sin portal ved Ă„ trykke (HER) Kontakt tlf: +47 21018991
  • GĂ„ til Afterpay sin portal ved Ă„ trykke (HER) Kontakt tlf: +47 22878930
  • Dersom du er trukket dobbelt med kort kontakt nets pĂ„ tlf: +47 81500585 

HVORDAN BESTILLER JEG?

Alle ordre hos Byƫti gjÞres av kunden selv i nettbutikken, vi tar ikke i mot manuelle bestillinger. Legg Þnskede produkter i handlekurven, husk at prisen du ser er eks. mva. og at dersom du handler i Norge blir dette lagt til i siste steg av bestillingen, dersom du handler fra utlandet vil du bli etterfakturert for VAT i ditt eget land. 

HVEM KONTAKTER JEG OM JEG LURER PÅ NOE MED MIN ORDRE?

Dersom du har spÞrsmÄl kan du kontakt oss pÄ fÞlgende mÄter:

  • 📞 Tel: +47 22120042 (man-fre 10:00-15:00) Vi prater Norsk eller Engelsk.
  • đŸ“© Mail: webshop@lashlook.no
  • 🏱 BesĂžk oss: Huitfeldtsgate 19, 0253 oslo. Vi har noen hovedprodukter tilgjengelig for salg i butikken, og du kan hente varene dine her om du bestiller. Viktig Ä vente til du fĂ„r beskjed om at den er klar.

KAN JEG AVBESTILLE, ENDRE ELLER RETURNERE MIN ORDRE?

Du mÄ ta kontakt om du Þnsker noe av dette, men det kan vÊre mulig.

  • Om bestillingen ikke er sendt kan den avbestilles.
  • Dersom du vil legge til noe i din ordre og den ikke er sendt enda. Da kan du lage en ny ordre, hvor du velger Ă„ hente produktene hos oss. Og noterer hvilken ordre varene skal sendes med. Ring oss gjerne for Ă„ forsikre deg om at de sendes sammen. Er dette sent pĂ„ kvelden, send oss en mail.
  • Dersom du ikke er fornĂžyd med varen/e, ta kontakt og vi finner en lĂžsning! Vi har alltid fornĂžyd-garanti.